ryhn-1602 benim de yoktu ama bebek zaten göğüs ucunu emmiyor.Ve emmeye başladıktan sonra az da olsa çıkıyor.Tek tavsiyem doğumdan sonra bebeğin tutttuğundan ve emdiğinden emin olana kadar hastanede yardım alın.ben emzirebildiğimi sanmıştım hastanede sonra eve geldim ve göğüslerim şişti alev alev yandı acıdı emziremedim yara oldu felan sağlık ocağındski hemşire Allah razı olsun yarım saat boyunca tekrar gösterdi.Çocuk doğru emince ne acı kaldı ne sancı ne yara.