Delice_zeytin fidanylcn adet olacak gibi mi kasıklarına sisler saplanır hibi mi oluyor benimde bu sabah sis batar gibi kasıklarıma sızı giriyor belimde çok iş yapınca yoruluruz ağrır ya öyle ağrıyor
fidanylcn Delice_zeytin regl ağrısı gibiydi devam ediyordu sonradan bi gelip gitti hafifleyince uyuya kalmışım doktora gidicem bakalım ne dicek
fidanylcn Mikrofon0 Delice_zeytin bebiş iki hafta geride görünüyormuş doktorum çok sorun olmayacağını söyledi yakın takibe aldı haftaya tekrar gelicem nstde bir şey çıkmadı siz nasıl oldunuz
Mikrofon0 fidanylcn hafif ağrılarım devam ediyor ama nst de bende de çıkmadı yalancı sancı dedi beş dk ya düşmesi lazım doğum için dedi benide haftaya çağırdı tekrar acil bir durum da gel bekleme dedi
fidanylcn 39 da doğum diyordu 38 de va 39 da bakılacak eğer hala gelmezse 39 dan sonra suni ile doğuracaklar galiba sordum da sen onları düşünme strese girme haftalık takibine gel duruma bakıcaz dedi
fidanylcn Mikrofon0 cümleten inşallah sıkıldım artık hamile olmaktan ama bir saat bile olsa daha fazla kalsa diyorum gelişimi için