Mikrofon0 Hezer geçmeyen ağrım var dört saat oldu kasılma dan kasıt çocuğun topaklanıp sertleşmesi mi oluyor karnımın ortasında sert bir şekilde ağrı geldikçe yumruk gibi oluyor
fidanylcn Mikrofon0 benimde ilk gebeliğim ama en başından hep pozitif düşünüp olumlama yaptım çok fazla strese girip korkmuyorum
Hezer fidanylcn bende senin gibiydim ve öyle de oldu zor anlar da oluyor ama geçecek gözüyle bakmalısın gerçekten dayanılmayacak gibi değil. Sadece şuan iyiyseniz bişeyler yiyin güç toplayın
fidanylcn Hezer geçmeyen bi ağrı bi geçer gibi oluyor da yine geliyor gibi de hiç bilmiyorum ki ilk gebeliğim tecrübem yok
Matematikciiii Bende ağrıyla uyandım uykumdan 10 dakika geçmesini bekledim ama azalıp arttı tuvalet isteğim oldu kalktım bakalım geçmezse gidelim dicem
fidanylcn Matematikciiii benim ağrılarım biraz hafifledi gibi randevum var diye acile gitmek istemiyorum
Mikrofon0 fidanylcn ağrılarım biraz hafiflemiş uyumuşum bekklicem öğlen gidecem zaten ne dicek siz nasul oldunuz
fidanylcn Mikrofon0 iki saat falan uyudum bende hafif ağrım devam ediyor da rahatsız edecek kadar değil
Delice_zeytin fidanylcn adet olacak gibi mi kasıklarına sisler saplanır hibi mi oluyor benimde bu sabah sis batar gibi kasıklarıma sızı giriyor belimde çok iş yapınca yoruluruz ağrır ya öyle ağrıyor