Eslem_Genes 15 yaşında nasıl evlendin .. 17 yaşında bile mahkeme kararıyla oluyor nikah..nikah yapılmadı anladığım kadarıyla.ben 19 yaşında evlendim. 19 bile çok çok çok erken. Şimdiki aklım olsaydı sevgili kalalım derdim eşime 19 yaşında bi kız evliliği nasıl idare etsin daha cocuk ama işte. Eşimi çok sevmeme rağmen ben kendi evliliğimi bile doğru bulmuyorum .