Eslem_Genes Keşke bacağını kaldır vs deselerdi. Bende uyuşmadım,tam 8 defa denediler, 8.de bacaklarımdan aşağı bir sıcaklık indi ama ben ‘uyuşmamış olabilir miyim,sanki hissediyor gibiyim’dedim .Bacağıni havaya kaldır ,ayağını oynat vs dediler,yapamadım,sonra kestiler hiçbir şekilde hissetmedim..