merimiri Yaa bana da o buton geldi 🥰 34+2 deyim. Herkese sağlıkla kolaylıkla doğumlar nasip olsun inşallah 🥰 Beni müthiş bir hüzün kapladı, hem karnımda kalsın istiyorum, bebeğim bir daha karnında olmayacak çünkü 🥲 hem de artık doğurayım da oğlumun mis kokusunu içime çekeyim istiyorum 🥹 ha bir de ağrılar hareket kısıtlığı nefes darlığı diyabet falan son bulsun istiyorum tabi 😅😅