merimiri Ayyy kızlar an itibariyle bebiş doğdu butonu geldi 🥰şurda 5. 6. Haftamı hatırlıyorum zaman nasıl ilerledi böyle bilmiyorum şimdi 34. Haftaya girdik Allah herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin bende içinde 🤲🏼🐣 sizler kaçıncı haftadasınız ?
Sevcan62 merimiri aminn inşallah 37. Haftadayım ben son 1 ay geçmek bilmedi ama ondan öncesi çok hızlı geçti 🥲
Eddakayaa merimiri bu haftalara kadar zaman hızlıca geçti ama şuan geçmiyor 😂😂 34.haftanin içindeyiz bizde
Eda1254 merimiri ay amin inşallah rabbim hepimize bunca zorluğun bunca vefanın sonunda o mucizemizle sağ salim doğum nasıl etsin hepimize insallah
Dlnoz Benimde 3 gün önce geldi son aydayız sizdede var mı ağrılar. Hep yatmak istiyorum hareketli olunca ağrım oluyor.
merimiri Dlnoz anlık oluyor cnm harekete yürüyüşe devam bazen alt kısım bi an patlayacak gibi hissediyorum sonra geçiyor sertleşme oluyo bebek bi an toplanıyor falan idare ediyorum şimdilik 🤷🏻♀️
merimiri Eddakayaa valla geçmese mi diye düşünüyorum bazen 😂 az önce eşime dedim ki ben doğurmasam olmaz mı 😂😂
Eda1254 merimiri ay bende eşime bazen bunu söylüyorum yok olmaz bı dokuz ay daha bekleyemem diyo garibim kızımı görücem artık sevicem ben diyo
Eddakayaa merimiri onu ara ara bende düşünüyorum canım 20 aylık minik canavarım var korkuyorum çok cadı bir kız 😂😂😂 sonum tımarhane gibi gözüküyor bakalım
Eda1254 merimiri yapmicaklar halbuki varya gene olan bize olucakta benim hamilelikte ki bu ağrılarım inanılmaz arttı gene dışarı ciksinda öyle çekerim diyorum bu bel ağrıları cekilmiyo artık 😅
merimiri Eddakayaa ayyiii benimm. İlk çocuğum şu an kendim ev ve koca bebek var onunla uğraşıyorum 😂😂
canvecanan merimiri bizde 35 olduk iki gün sonra gün verecek doktor çok heyecanlı birazda korkuyorum ama biran önce doğurmak istiyorum artık zaman durmuş gibi geçmiyor😮💨