Acile giderseniz serum takarlar vitaminli iyi gelir bence. ama özellikle hamile olduğunuzu söyleyin kötü durumdayim diyin 😃 acil de sürekli herkes serum istediğinden bıkmış durumdalar haklı olarak . Hamileyim 2 gündür yemek yiyemedim bsyilicam kötüyüm gibi konuşun