Letubra sevvalcik http://blog.e-gebe.com/dogumun-basladigini-nasil-anlariz/ bu sitede örnek görseller var
Fasulyelendikk Letubra bosver hayatım bebiş sağlıklı olsun da doğum seklinin bir önemi yok her türlü üstesinden gelirsin sen zaten
Dilaninannesi Sulenur98 benim sancim başladı gece 11 de devam ediyor hâlâ sabah gidicez hastaneye biraz açılmam olsun diye evde bekliyorum sizinde başlar inşallah 🥹
Dilaninannesi Sulenur98 sabah suyum geldi hastaneye gittim hiç açılmam yoktu açılma olmasını bekledik saat 15.35 gibi doğumun oldu sancılar zorladı beni baya ama sonunda gecti hepsi bebeğimi aldım kucagima🥰
Sulenur98 Dilaninannesi ay hadi gözün aydın Allah analaı babalı büyütsün inşallah suni sancıua sezeryana gerek kalmaz benim de yarın bi anda öyle olur nişanın gelmişmiydi sancı dan önce benim oda gelmedi daha
Dilaninannesi Sulenur98 teşekkür ederim 🥰inşallah kolay geçer sizinki hemencecik gelir bebişiniz .nişanım 2 gün öncesinde gelmisti