Letubra ilk kızımda hiç belirti göstermeden 40+0 olmuştum ve gece hafif sancım başlamıştı. Sabah altı buçukta hastaneye gittim ve 10.20 de doğurdum. Bende hep önceden belirti olur diye beklemiştim ama yalancı sancı bile olmadan doğrudan doğurdum 😊 inşallah ikincide öyle olur