ezgiunal merhaba bende tetanoz aşısı vuruldum iki doz hiç korkmayın. Aç karna gitmenize gerek yok. Duş alma vs konularda sıkıntı yok serbest hepsi. İlk gün hiçbir şey hissetmedim ama sol koluma yaptırıp sol tarafa doğru uyuduğum için 2.gün hafif kas ağrısı oldu o da cam siler yorulursunuz ya öyle bir ağrı. İçiniz rahat olsun kısacası ağrısız sızısız rahat oldu 2 dozumda