Benim geçen seneden bir doz aşım olduğu için 2. Doz vurulmak için 27.haftamda cuma günü gitmiştim açlık şekerime bakılacağı için aç gitmiştim öyle aşı oldum ama yanımda ne olur ne olmaz diye meyve suyu ve simit götürdüm. Vuruldum eve geldim üzerine buz torbası ile kompleks yaptım öyle rahatsız edici bir ağrısı olmadı ertesi gün geçmişti bile beni ağır etkilemedi.