Haticenurdemir Merhaba kızlar 30.Haftayı bitirmek üzereyim toplamda 8 kilo aldım çok olduğunu düşünüyorum. Doğuma kadar daha nekadar kilo alırım. Yada doğumdan hemen sonra kesin kaç kilosu gider.
Zeyyno_ Haticenurdemir Ben ilk gebeligimde 60la hamile kaldım 72yle doğuma girdim doğumdan çıktığımda ilk hafta 69dum bu gebeligimde de 65le hamile kaldım 71kiloyum 37haftaligim bakalım en fazla 1kg daha alırım herlde yada almam bu şekilde kapatırız bu arada ilk gebeligimde ilk ay 7kg vermiştim
eozlem 36 haftada 18 kilo aldım 😂😂 bebiş, plasenta, amniyon sıvısı ve varsa ödem derken kafadan bir 5-8 kilo arası gidiyor çoğu kişide.
Mervecemiray eozlem ya bişi sorcam bnde çok kilo aldım bu arada :) kasıklarınızda ağrı batma arttı mı acaba
Haticenurdemir beyza36 bebişlerimiz sağlıklı olsun gerisi önemli değilde bazen çok takıyorum 😔son ay psikolojisi sanırım
Haticenurdemir Babymom07 bende 15i geçmem inşallah midemiz yukarı çıkmasına rağmen hala yiyorum 😂iştahlılık beni bitirecek
Haticenurdemir Babymom07 benimde çok çatlağım oldu sürekli kremler yağlar sürdüm ama fayda etmedi sanırım genetik😔
Haticenurdemir Zeyyno_ sizinkide çok iyiymiş aslında bende 12 kiloyu geçmek istemiyorum. Ama doğumdan sonra az gitmiş. Herkes ilk hafta 10 kilo gitti diyor. Yanlış mı acaba yoksa bünyeye göremi değişiyor
Babymom07 Haticenurdemir ben hiç sürmedim o yüzden bilemiyorum ama sürsem de fayda etmezdi diye düşünüyorum annem de çatlamış çünkü. Olsun ya üzülmeyin içimizde can büyüyor. En kötü lazerle silinir. 🥲
Zeyyno_ Haticenurdemir Bence bünye meselesi bende hiç gitmedi bide benm bünyem adet gormeyene kadar kilo vermeye yatkın değil 6ay kadar adet gormedim tabi ama zamanla eski kilomada döndüm bu arada yediklerimede ayy kilo vereyim zayiflayayim diye vs hiç dikkat etmedim ondan da olabilir
Sedadvc Haticenurdemir 32. Hafta 11 kilo şu anda. 59 ile hamile kaldım 70 kiloyum şu an. Hedefim 15 kiloyu geçmemek bakalım. 😂
Haticenurdemir Sedadvc bence çok iyi benimde hedefim 15 kiloyu geçmemek. Bu arada bende 59 la hamile kaldım🤗
Nes7616 Haticenurdemir valla veriliyo doğum sonrası o yüzden hiç takmıyorum sıfır mide bulantısıyla aşırı iştahla başından beri yiyorum iyi yine bence 🤣
Merve-dmr Haticenurdemir bende 59 la hamile kaldım ilk zamanlar mide bulantısından 1 kilo verdim dahada almadım 😄
Sedadvc Haticenurdemir inşallah gecmeyiz. Daha da baya var doğuma. Ekmeği azalttım bakalım işe yarayacak mı 🙄