balim35 @hakinh evet benimde bir arkadaşım söylemişti hamilelik döneminde yine tüylenme oldu baya diye ama yine de ilk hali gibi değildir ben çok pişmanım 😅😅
hakinh Melekozlu tüy dökücü ile jilet arasında fark var mı ki. ikisi de yuzeyden alıyor sonucta. 🤔Bide tüy dökücü kimyasal diye sürmek istemezdim.
Melekozlu hakinh jileti evlenmeden önce bıraktım söz verdim kendime kullanmamak için o yüzden benim için tüy dökücü benim için daha masum ama tabi epilasyonu zorlucam 😀
babymommy_ Ozeeer bence insan kendisi yapamaz ne eldivenle ne ağdayla çünkü biz canımız yanınca hemen bırakıyoruz ama kuaföre gidince biraz da mecburiyetten acıyınca yarım bırakamıyoruz çok hızlı bi şekilde hemen bitiyor 😂
Vlog1345 yilanbasmedusa doğru herkes dinini dört dörtlük yaşıyor ya bi ağdaya takmışsınız.. acil doğum yapmanız gerektiğinde hastanede erkek doktor varsa ne yapcaksınız günah diye doğurmayacak mısınız.
ipos Ben hamile değilim ama yıllarca jilet yaptıktan sonra birden ağdaya gittiğimde tahmin ettiğim kadar acımamıştı. Bu kadar ertelediğim için pişman olmuştum hatta. Şimdi 4 yıl oldu hiç jilet vurmadım hep ağdaya gidiyorum. Ortalama 1.5 ayda bir.
Ozeeer ipos bugün gittim çok kötü şişti kızardı tahriş oldu gitmeseymiydim diye düşünmedim değil 😩😣😵💫
ipos Ozeeer çok mu uzundu tüyler o zaman da biraz daha acı verici olabiliyor? Ama inanın rahat ediceksiniz
Nurcanyks Ozeeer valla ben doğuma yakın ağda yaotirttim çok daha rahat mecburuz ama bu duruma diyelimki eşimiz jiletle temizledi ertesi güne yine çoğalacak o yüzden ağda en mantıklısı bence çok rahat oldu benim için bence ağda yaptirin
Ozeeer Nurcanyks bugün gittim çok kötü şişti kızardı hemen çıkmaması iyi olur ama napicam böyle bilmiyorum
Ozeeer Nurcanyks bende öyle düşünüyorum bir kere daha giderim onda da böyle olmaz inşallah yürüyemiyorum ağrısından 😣