Ozeeer hiç korkmayın ben lazer yaptırıyordum, hamile olduğumu öğrenince bıraktım ve mecburen birçok kere jilet yaptım sonra kıl kökleri çok kalınlaştı ağdaya karar verdim gittim korkulacak bi şey yok yavaş yavaş yapıyorlar siz yine söylersiniz yavaş yapın diye uyuşuyor zaten pek bi şey hissedilmiyor lazerden daha az acıyor emin olun