Aysegulll_37_annelikk ben demiyorum tıp böyle söylüyor😂 kat kat giydirmeye alışıncada en ufak birşeyde hasta ve hassas oluyorkar sadece bebeklik döneminde değil büyüdüğünde de kendimden biliyorum annem beni kat kat büyütmüş bir rüzgar esse yatak döşek hasta oluyorum ve kendimi toplayamıyorum . Soğuk ülkelerde yasayanları yada en en net örneği çingenleri ele alın karda kışta çorapsız terlikle incecik giyinip geziyorlae masallah hiçte hasta değiller taş gibiler 😂biz pimpirikli oluyoruz aman üşür aman donar diye ama en büyük kötülüğü biz yapıyoruz bebeklerimize 😂