Aysegulll_37_annelikk
Benim de kafam çok karışık bu konularda. Ama şu ana kadarki araştırmalarım ve duyduklarıma göre düşüncelerimi yazayım.
Bebeğin üşüyüp üşümediği en iyi ensesinden belli olurmuş.
Odaya ısı ve nem ölçer aldım. İnternette hangi sıcaklıkta hangi kıyafetlerin giydirilmesi gerektiğine dair tablolar var, dereceye göre giydiririm diye düşünüyorum.
Yarım kundak yapmayı düşünüyorum. Cırtcırtlı yarım kundaklar var, onlardan alayım diyorum ama henüz karar vermedim. Ellerin serbest olması bebeğin kaliteli bir uyku uyumasına engelmiş.
Yazdıklarımda yanlış olduğunu düşünenler varsa lütfen düzeltsin, ben de öğrenmiş olurum 🤗