DeryaOguzhan dişçi tipi özel sterilizator makineleri var canım. 300 dereceye kadar çıkıyor bu makinelerin ısısı. Pensler hem ışınlı makinelerle (daha az steril ediyor) hemde bahsettiğim dişçi tipi ısıyla steril edenlerle (kesin sonuç veriyor) steril ediliyor. Her salonda zorunludur bu ama almayanlar var belediye seneye 2 defa bu makineleri kontrole gelir. Ben sterilden çıkardıktan sonra mutlaka ekstra alkol veya dezenfektanla da yıkıyorum böylece hastalık kapma riski 0 a iniyor.