Teonam valla bacim ben her turlu oje suruyorum kendim protez tirnak uzmaniyim kalici oje protez tirnak hersey yapiyorum kendime cok sukr 39 haftama gectim hicbir sikintim yok alti ustu bir oje fazla abartmaya gerek yok bence nolcakki birde ben 2 kez kanama gecirmisdim Veren Allah veriyor valla 🤲🤲🤲🤲🤗