Hulo2105 Kontes001 ben şu an 77-78 kiloyum L aldım çünkü doğumdan çıkınca karnım haliyle inecek. Onu hesap ederek al yani. Bir de sadece göbekten kilo aldım kimisi basenlidir hani vücut tipine bakarakta al. 37. Haftadayım şu an
Xmom M mi L mi almak iyi acaba 67 kilo oldum şu an 11 kilo aldım. 1ayim kaldi 70 olsam en fazla hangi beden daha iyi ?