tatlibebegim_ Kontes001 depend kullandım çok rahat hiç yok ki altınızda xl aldım normal doğum yaptım 1 hafta yoğun kanamam olmuştu hiç arkama falan geçirmedi
Tugcev Kontes001 ben depend alırım diye düşünüyordum ama sabitlenenler bu konuyl ilgili bir gönderi var. Çoğunluk canped yazmış o yüzden fikrim değişti😀
yokusbebek Tugcev Orda sanki reklam yapılıyor gibi hissettim 😳 Hatta bebek bezi gönderisi de öyleydi. Ben bunu söyleyince yorumum silindi. Hem de iki kez 😁
Tugcev yokusbebek oda olabilir 😀 çünkü hiç aklıma canped gelmemişti, gönderilerde de hep depent görüyordum. Normalde denk gelince profilleri falan incelerim ama bu sefer çok sorgulamadım sanırım 😀
Oz_lem09 Ben de depend kullandım inanılmaz rahat ettim, değiştirirken de kenardan yırtarak çıktığı için çok basitti.
yokusbebek Tugcev Yani belki benim cahilliğimdir bilmiyorum ama ben canpedi gerçekten ilk kez o gönderide gördüm 😁
Hulo2105 Kontes001 ben şu an 77-78 kiloyum L aldım çünkü doğumdan çıkınca karnım haliyle inecek. Onu hesap ederek al yani. Bir de sadece göbekten kilo aldım kimisi basenlidir hani vücut tipine bakarakta al. 37. Haftadayım şu an