myavocado Guzelanne56 haklısınız ben adete dört gün kala kaset testte silik çizgi, erken testte koyu çizgi, kanda 47 beta ile öğrendim 🤷 ama adet 3-4 gün geçtiği halde idrarda çıkmayan kanda beta 7 ile öğrenen arkadaşım var kişiye göre değişiyor sanırım.
Guzelanne56 myavocado evet onlar geç döllenme olduğu ıcın öyle o adet duzenıne bağlı bısey benim arkadasım aralıkta adet olacaktı olmadı şubatın başına kadar her testı negatıftı şubat başında hamile olduğunu ogrendı adet olmadan hamıle kalmıştı ben bırını geç öğrendim geç dollenmeydı dıgerını 1 hafta önceden test yapsam ogrenırmsım zamanında olmuş karışık ısler aslında 😁😁
fasulye_35 123kruvasan benim 10 Gün geçmişti ve negatif çıkıyordu 11 gün geçince kan vermiştim yine negatifti ama ilk gebeliğimdeki gibi sırtım ağrıyor diye bir gün sonra yine kan verdim emindim çünkü vee pozitif şuan 12 haftalık gebeyim geç döllenme olmuş kanda bile çıkmamıştı yani düşünün