Ben antibiyotik tedavim oldugu icin gebe miyim diye suphelenip adetimin geciktigi ilk 3 gun test yaptim.3 tane negafif
7 gun gecikti.Sabah kalktim ve test yapmaliyim ilac iciyorum dedim.Gec döllenme hamileymisim.Simdi 9 haftalik🍒Darisi tüm isteyenlere.Mutlaka birkac gun gecikme bekle, stres yapma her sey olacagina varir 🙏🙏