Essidiey ggmom Başladım ama düzenli kullanmıyorum şu anda. Sadece kramplarım, ağrılarım olduğunda ya da kabızlık yaşadığımda kullanıyorum. Düzenliye 28.haftadan sonra geçiliyo galiba.
gees06 Zg99 keyifli bence arada zorlukları oluyor ama o da olsun artık içimizde bir minik büyütüyoruz sonuçta sizin nasıl gidiyor
MMehtapceylan ggmom bizdede tam tersi oldu şuan 100gün kalmıştı bi baktım 74gün kalmış ne ara geçti dedim 🤭😍🥰🥺
MMehtapceylan ggmom Son 74🥰🤭Bazen su gibi geçiyor bazen de hayat duruyor gibi hayırla sağlıkla gelsinler her biri inşallah 🌺❤