ggmom Son 100 ü gören gebeştaşlarım burda mı😄 nasıl gidiyor? hatta sezeryan olacak olup 100 den az kalanlar 😁
MMehtapceylan ggmom bizdede tam tersi oldu şuan 100gün kalmıştı bi baktım 74gün kalmış ne ara geçti dedim 🤭😍🥰🥺
Essidiey ggmom Şu son bir kaç gündür sıcaklar biraz zorluyor ama onun dışında çok şükür rahatım 🤗 ellerimde uyuşmalar başladı, internette normal diye okudum ama bana pek normal hissettirmedi. Doktoruma sorucam. Sizin nasıl geçiyor 🤗
Zg99 ggmom son 104 bizimde 🙏🥰 nasıl doğum yapacağınızı kaçıncı haftada söylüyor Dr biz hiç konuşmadık Dr ile doğum konusunu. 28. Haftada kontrolüm var o zaman konuşur muyuz acaba
ggmom Essidiey ben de uyuşma gibi hiç bişey yok kramp zorladı beni bugün sabah gerinmek istedim iki ayağımda aynı yere kramp girdi ve hâlâ düzelmedi o yer şiş şekilde tek sorunum o çok şükür benim de 28nde uyuşmazlık ignem var
Twoangelmom Son 99 . Ama benim doğum Ekim sonu gibi görünüyor sezaryen olacağım için. İki kızım var bir de oğlum olacak inşallah 😍
Essidiey ggmom Başladım ama düzenli kullanmıyorum şu anda. Sadece kramplarım, ağrılarım olduğunda ya da kabızlık yaşadığımda kullanıyorum. Düzenliye 28.haftadan sonra geçiliyo galiba.