Hatice_0640 Kizlar merhaba. Bugün sabah lekenmem oldu acile gittik doktor hamile degilmisin regl olacağın için yükselme olmuş dedi regl sonra ilişki olursa ne zaman hamile kalabilirim acaba
Erimveannesi Hatice_0640 beta mı verdınız acaba yada gecikmeden kac gün sonra verdınız kac cıktı betanız
minismom Hatice_0640 adet olcagı icin yukselme olmaz ki en fazla 2 ye kadar yukselir kimyasal olabilir veya yerlesme olabilir
Hzldem Hatice_0640 reglinin son günü kahverengi leke geldiginde dene bide ben öyle hamile kaldim. Tam yeni yumurtanin hazir olduğu gün o gün
Hatice_0640 Erimveannesi gecikme olmadi mide bulantısı ve uyku hali vardı kan verdim 7. Çıktı bugunde 30
minismom Hatice_0640 ee betan artmıs zaten nasıl hamile degilsin dedi anlamadım acil doktoru ya pek emin konusmak istemedi sanırım fazla bilgisi olmadıgından yerlesme kanaması yasamadım yalnız yerlesme biraz agrılı oluyo yani adet olcakmıssın gibi bi agrı
xEndless Hatice_0640 Öncelikle kadın doğum doktoruna gidip 2 günde bir kan verip beta takibi yapmanız lazım inşallah kanamanız kesilir ve değeriniz güzel artmaya devam eder
Bir_nazenin01 Kanama şekliniz nasıl acaba yerleşms kanaması olabilir çünkü değeriniz iyi artmış bir gün de
Hlyabtr00 İyide dün 7 bugün 30 beta mükemmel bı yükseklis. Kanama durumunuz nedir peki. Az az ise yerleşme olabilir veya üstüne görme dedikleri şeyi yaşıyor olabilirsiniz. Adet olucaksin diye beta yukselmez ki.
Hlyabtr00 Hatice_0640 kadın doğum doktoru olmadığı için kesin konuşmamış. Ama bnce hamilesiniz. İki günde bir beta artışına bakın. Duzenliyse sağlıklı ilerliyor demek. Bu değerle ultrasyonda gözükmez ama baksada.
Bir_nazenin01 Hatice_0640 canım yerleşme kanaması yaşıyorsun büyük ihtimalle hamilesin şuanda iyi bir doktora gitmeni tavsiye ederim