Arzu45 Tgbnr beyazları ayrı.renklileri ayrı sonra toparladım asdjm.kurudu üfledim hepsini ayrı ayrı dizdim.
SrpYlmz Tgbnr siveno aldım sıvı deterjan (temiz içerikli tavsiye ederim )kıyafetlerin iç etiketlerini kestim kaşıntı yapmasın diye , renklileri ayrı yarım saate beyazları ayrı yarım saatte yıkadım kurudu ütüledim
Fasulyelendikk Tgbnr kokusuz bebek deterjanıyla 30 derece 600 devirde yıkadım ütüledim askıladım dolabında şu an baktıkca içim açılıyo 🥹
Tgbnr Deryadgm parfümsüz kokusuz bisey uni baybynin yenidogan ıslak mendilide aynı açıkçası koku yönünden hiç beğenmedim
Deryadgm Tgbnr evet ben ıslak öendilini aldım oğlumdada almıştım çok güzel kokuyordu bu yeni paket kokmuyor neyse aldıklarım bitince başka alırım artık
Tgbnr Deryadgm bende aynı dusuncedeyim aldiklarim bittikten sonra başka alicam kokusunu bilmeden aldım pişman oldum
Kara22 Tgbnr hayır karışık attım eğer 30 derecede yikarsan ve ters çevirip yikarsan hic birine hiç bisey olmaz
Tgbnr Kara22 bende öyle yapım o zmn yenidogan kıyafeti fazla yok çünkü çabuk büyüyor dedikleri için az aldım
Gg5348 Tgbnr siveno deterjan kullandım hassas yıkama var makinemde 30 derece 600 devirde yıkıyor şükür hiç çekme vs yapmadı🤗
Kara22 Tgbnr yani as akiya Bi saate kururlar zaten hava çok sıcak sonuçta hiç risk etme Bi kiyafet olmuş dünyanın parası