NurcanBk 12 gün önce Balıkesir şehir Hastanesi’nde 2. Doğumumu yaptım. Normalde şans odabaşı aydın doktorum bu arada harika bir doktor ben 34. Haftada keşfettim iyi ki diyorum çok güzel ilgileniyor. Doğumum ani oldu doğumu ebeler yaptırıyor ama acilde ki doktor yanii Anıl bey vardı o da girdi kenarda bekledi izledi benimle konuştu. Çok güzel doğum gerçekleştirdim. Ebe Zeynep hanımdı sanırım sürekli canım balım güzelim şöyle yapacağız böyle yapıyorum diye bilgi verdi. Bebeğim doğdu bebek hemşiresi bebeğimle çok güzel ilgilendi. Yanii iki doğumumda da asla sorun yaşamadım. Ebeler ya da hemşireler tatlı dilliydi. Özele de gidiyordum bıraktım çünkü oraya vereceğim parayla kızlarıms yatırım yaptım. Şehir Hastanesi’nde de 22.54 de acile girdim hemen benimle ilgilendiler 23.24 de evladıms kavuştum. Sancı ve doğum odaları tek kişilik. Doğum oldu yanıma hemen refakatçımı gönderdiler. Her şey olması gerektiği gibiydi. Temizlikçi ablalar olsun hasta bakımcı ablalar olsun çok da güzel ilgilendiler. Şans işimi bilemem ama iki doğumumda da iyi insanlara denk geldim. ❤️