NurcanBk Balıkesir şehir hastanesi çok güzel, özel gibi tek kişilik sancı odaları var sancini falan orda çekiyorsun doğum anına kadar refaketci de kabul ediyorlar.. ben normal doğum sonrası sezeryana döndüm fakat ona rağmen çok güzeldi herşeyiyle.. emzirme desteğinden gebe okuluna herşey var… Şuan orda olsam yine oraya giderim