MasalBeren Kbraozgl kaç haftalık hamilesin canım bende aynı hastanede Özlem güle gidiyorum oda cok iyi ilgili bir doktor🙂
Minikmelegimleam RabiaGlck o kadarlik degilim suan sadece muayneye gdiyorum onun bilgisini hastane daha saglikli verir bana oneren arkdaslarada sorarim ☺️
RabiaGlck Minikmelegimleam ben bugün gittim ali pekinceye gözde sıtmapınarına detaylı bilgi aldım sağolun 🙏🏼
Mnnk Vsena canım müjdede irfan beye gidiyorum gayet ilgili bi doktor bn çok memnunm ilk günden beri doğum konusundada bi çok devlette ki doktor onu tavsiye ediyo yinede sen bilirsin🤗 Muayene ücreti 50 tl nst içinde her hastane ekstra ücret alıyo
Minikmelegimleam RabiaGlck keske daha fazla yardimci olabilseydim gec gordum yazdiginizi 😕 nasil memnun kaldiniz mi?
RabiaGlck Minikmelegimleam evet doktor gerçekten ilgili ve hastane cok temiz doğumhaneyi de gördüm fiyatlar da gayet normal memnun kaldım yani doğumu orda yapacam inş :)
RabiaGlck Kbraozgl ali pekince 1500 emrullah bey 2000. Emniyetten olduğumuz için bize doğum 1250 tl oluyor.
Kbraozgl RabiaGlck allah sağlıkla almayı nasip eylesin inşallah ben daha yolun başındayım inşallah hayırlısıyla gelir o zamanlar