Ramerya Haftamdayım hala kızıma bi isim bulamadım😄 ne zor şeymiş ya. Bir tane oğlum var ismi Yavuz. Kızımın ismini ne koysam bilemedim. Yardımcı olur musunuz kızlar?
Ramerya EksiErik Yaren ismini pek sevmiyorum Defne de ülkenin %90 ı oldu şuanda. Önerileriniz için çok teşekkür ederim 😍
Ramerya 2mnnosanne123 ismiyle yaşasın. Elif ismi çok güzel klasik isimleri de çok severim ama hayatımızda çok elif var 🤷♀️
Cey-cey 13 yasındkai kızım beren 17 aylık olan asya yüsra Süpriz yumurtaya bende bulamadım hala 7 aylık olduk dogurcam nerdeyse
Ramerya Cey-cey sağlıkla gelsin inşallah yüsra ismi de çok hoşuma gidiyo yavuzla da uyumlu ama eşim istemiyor o ismi farklı geliyo ona
Nf3346 Ramerya nisa adında bir tanıdığım var çop nayif çok akıllı ben isimin insanı taşıdığını düşünüyorum canım