kardelengurler7 teşekkür ederim dediğiniz gibiyimdir inş ağlamak isteyip içimi boşaltmak istiyorum ama bebeğim üzülmesin diye ağlamıyorum veya kendimi başka şeylere verip avutmak istiyorum ama bebeğim için yine duruyorum bilmiyorum atlatmak istiyorum çok zorlanıyorum