Belinay1212 bence gitmekle çok iyi yapmışsınız. Böyle bir adam ve ailesiyle ömür mü geçer? Hayatınız kararırdı. Hani kaynananlar kötü olsa ama eşin sana destek olsa yanında olsa o zaman dur derdim ama hamile kadına bile böyle davranan biri normal zamanda neler yapmaz yani. Ne demek ailenle görüşmeyeceksin onlara ne oluyormuş. O neden görüşüyor peki. Ya böyle tipler bana denk gelecek varya pişman ederim nasıl insan bunlar sinirlendim gerildim valla. Gitmekle çok iyi yapmışsın canım ailen de sana destekse hiç takma, bebeğini sen kendin de gayet güzel büyütürsün öyle bir ailenin içinde büyümesindense. Babası olacak adam da ilerde pişman olacak ama iş ilten geçmiş olacak sen hamileyken sana bu yapılanları asla unutamazsın…