yokusbebek boraninannesi_ Yaa bize 16 Eylül’e sezaryan tarihi verdi. Eğer daha önce değil de o gün doğarsa babasıyla aynı olacak doğum günleri 🤭
boraninannesi_ yokusbebek ay ne güzel🥰 bizimki bana tarih vermedi aslında anlamadım dedi ki erken al bebişi deme 39dan önce almam dedi ama sonra da bebek çok aşağıda diye eylül başı gibi dedi yarın kontrole gidicem🥲
Smy9494 yokusbebek aynı bende sezeryan olucam bende de panik atak var hayırlısı olsun ayın 10nda gel dedi gün vermedi daha size verdiler mi
yokusbebek Smy9494 Evet 32. haftada 39+0′a verdi doktorum. Eşimle aynı olcak doğum günleri Allah izin verirse 🌸🙏🏼