Deletedmom_115 Esmeh ahahah bende bugün kızımın gözüme tekme atmasıyla uyandım saat yaklaşık 6:40 sularıydı 😂 daha şimdi kendime gelebiliyorum şöyle bir eve baktım toparlamak için sonra dedim aman az ok daha uzanayım 😂
yokusbebek Smy9494 Evett ben tercih ettim 🌺 Enfeksiyonum var, bulaşmasından endişe ediyorum. Hem o yüzden, hem de biraz panik atağım var. O yüzden cekiniyorum normal doğumdan.
Smy9494 yokusbebek aynı bende sezeryan olucam bende de panik atak var hayırlısı olsun ayın 10nda gel dedi gün vermedi daha size verdiler mi
Senuska metemom_ ay bu haftaları görmenize çok sevindim bebişler korkutmuştu ama 38e bir şey kalmamış 😇
metemom_ Senuska evet canım gerçekten çok korkuttu bizi şimdi de keyfi yerinde sanırım hiç doğum belirtim kalmadı 😂