Tugba220 Haftadayim şeker yüklemesi dsha yaptırmadım. Az önce tokluk kan şekerimi ölçtüm 208 çıktı 🥺gebelik şekeri mi var yoksa
Burcuuu45 Tugba220 ikinci gebelikte şekerim çıkmıştı 250 300 lerim gordum insülin diyet uygulaması yaptim cok sukur hic bir sorun yaşamadım butun gebelik boyunca hep ölçüm yaptim 12 kilo verdim kizim 2800 doğdu suan 4 yasinda korkmayın mutlaka doktora gidin
Kontes001 Tugba220 suyu falan fazla oluyor hızlı kilo alıyor bebek o da erken doğuma sebep oluyormuş falan ben öyle öğrendim
Glchan_34 @Tugba220 baya yüksek çıkmış şekeriniz yarın hastaneye gidin bence doktorunuza görünün bende şu an 1 haftalık şeker takibi yapıyorum en yüksek 129 gördüm
Tugba220 Glchan_34 yok yemedim normal de de çok tuketmem tatlı şeyler kahvaltı sonrasında ölçtüm bugünlerde biraz strrsliyum belki acaba o mu etkiliyor
Glchan_34 @cLearQueen ben dün sabah salak gibi bir tabak kavun ve iki tane muz yedim aç karna üstüne kahvaltı 129 çıktı