Kızlar dün akşamdan beri kasılmalarım var karnım sertleşiyor kasıklarım ağrıyor ve acıyor, arada bıçak saplanması gibi küçük sancılar hissediyorum karnımda ve altımda bebeğin hareketleri azaldı gibi hissediyorum ama aşağıya da baskı yapıyor arada nişanım ve suyum gelmedi hala 39+4 haftalığız ilk gebeliğim bugün acile gittim nst çekildi 100 e çıkan sancılarım var 2 kere oldu doktor sancıların güçlü olduğunu söyledi açıklığa bakıldı bir parmak dediq kendi takipli olduğum doktora yönlendirdi kendi doktorum da yarın tekrar nst çekil duruma göre erken kontrole gelirsin dedi ama şuanda sancım ve meme uçlarımda sızı var bacağımın arasına yastık koyarak yan yatıp hafifletmeye çalışıyorum sizce ne kadar süreye doğururum belirtilere göre durum nedir