EcemErgen hayırlı olsun allah kucağınıza almayı nasip etsin. Bende 7 haftalık tüp bebekle hamile kaldım. Geçen hafta leke şeklinde kahvemsi oldu. Bu sabah yine adet sancısı gibi ağrılarım vardı. Şuanda yine lekelenmeler olmuş. Çok canım sıkıldı. Biraz kırmızı lekelerde vardı. Allah hayırlısını nasip etsin cümlemize inşallah 🤲🏻😔