Selcen Htcgkn7301-- 5+2 benim de Htcgkn7301-- 5+2 bende şişkinlik yaşıyorum biraz keseyi gördüğümüz de bana Progestan folik asit birde aspirine başladı Perşembe kontrolüm var sabırsızlıkla bekliyorum 😊
Htcgkn7301-- burhanaltintop Ben biraz sık gidiyorum ilk başta hcg kontrolüne gittim iki günde bir sonra keseye bakildi sonrasında kalp atışı 6+6 da duyduk 3 hafta sonra çağırdı dr ama ben yine de gideceğim yarın merak ediyorum napiyim
Htcgkn7301-- burhanaltintop Pardon tahlil de sormuşsnz sağlık ocağından da çağırdılar orda tiroid ve hemogram bakıldı ben tiroid hastasıyım bu arada sonuçları dr a götürdüm hafif kansızlık var dedi kan ilacı verdi ve bir de en basta balik yağı takviyesi verdi
Htcgkn7301-- Htcgkn7301-- Ben ayriyeten genel cerrahima da gösteriyorum sonuçlarımi 11 senedir takibinde olduğum dr var ona gidiyorum o da bakıyor tiroid için
burhanaltintop Htcgkn7301-- Htcgkn7301-- ben de iki kere gittim simdiye kadar bi kese bi kalp için ikisinde de sorun yoktu test olarak da sadece rutin kan ve idrar testi yapıldı ekstra hiçbisey yapmadı bir ay sonra gel dedi daha cok var gitmeme
Htcgkn7301-- burhanaltintop Bende lekelenme oldu bir iki kez ilkte gittim progestan başladık dün yine oldu dr devami gelirse tekrar görüşelim dedi şükür olmadi bi daha ben yine de gideceğim icim rahat etsin
Anne_Son Bende 7 haftalığım 6+5 de kalp atışını duyduk çok şükür 2 haftador devam eden lekelenmem var ne zaman geçecek artık bilmiyorum 🙁
Htcgkn7301-- Anne_Son dr progestan verdi daha olmamıştı dun bir kez oldu daha olmadi ama yinede gideceğim dra
demetemre51 Htcgkn7301-- benimde aynı sorun var canım düşük tehlikesi dedi istraat yap tek isin bu olsn dedi iğne artı progestan kullanıyorum lekelenmem yok ama arada az az geliyor
burhanaltintop Bende aşırı yorgunluk var siz de öyle misiniz evi bok goturuyo kılımı bile kıpırdatamıyorum yatıyorum sürekli