Suzan_47 2020 yılında yapmıştım ben o zaman kulaktan dolma bilgiler ile annem korkmuştu benim sağlığım için sakın yapma demişti ama doktorum geçmiş yıllarda usg kalitesi düşük olduğundan maalesef bir kaç defa iğneyi batırmak zorunda kalıyorlardı bundan dolayı düşük riski artıyordu ama şuan usg kalitesi daha yüksek doktorlar bu konuda daha bilgili risk çok düşük demişti zaten bende tek seferde aldılar sıvıyı ama benim gebeliğim zaten sonlanacaktı o yüzden umrumda olmadı fazla ama çevremde sizin gibi risk sebebiyle yaptıranlar oldu çok şükür birşey olmadı sağlıkla aldılar kucaklarına sadece işlem sonrası 1 hafta uzanıp dinlenmek gerekiyor çok gezmemek yorulmamak lazım çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla atlatırsınız