Mikrofon0 Newmom1234 inşallah olmaz olursa da geçer inşallah ben öyle umut ediyorum geçecek diye teselli ediyorum kendimi 🤭😅
Newmom1234 Mikrofon0 😂 bi krem almıştım beyazlatma için ama sonradan nolur nolmaz diye kullanmamıştım doğumdan sonra artık
Newmom1234 Hulo2105 pişik bileee olmuuş yeni fark ettim 😩 hemen sudocrem sürdüm ay inşallah geçer tez vakitte