Ter Ve Üstüne birde kaşıntı ekleniyor benim 37+3 oldum bütün sırtım göğüslerim kollarına kadar kaşınıyor yırttım kaşırken aloevera jel sürdüm şimdi biraz rahatladı. Görmediğimiz şey kalmadı çok şükür 😅 bebişler bizi her şekle soktular bi çıksınlar da ısıralım onları🥰