Yektek22 Kızlar 26 27 temmuz yumurtlama gördüm pik bugün test yaptım negatif erken mi ihtinal olabilir mi sizce? Aynı dönem yumurtlama görenler sizce ne zaman test yapılmalı
gizemmmcns Yektek22 benimde 26-27 yumurtlama 28 i çatlama aynıyız 🥰 daha test yapmadım bende haftaya yapmayı düşünüyorum
lilyum_ Yektek22 gizemmmcns ben ovu. Testi yapmadım bu ay ama reglimin 14. Gunu 26 sı. Yumurtlama belirtileri vardı o günler yumurtladım diye düşünüyorum. Bugün test siparisi verdim insallah regl günüm gelene kadar test gelmez yoksa dayanamaz yaparım kesin😅 bence umudunu kaybetme daha erken biraz daha bekle sonra yine yap
Dilekulgtt Yektek22 bende 27 temmuz yumurtlama gordum ve hala bekliyorum yumurtlamadan 14 gun dolsun bu sefer acele etmeyecegim test yapmak icin strese girmek hic istemiyorum artik
gizemmmcns Yektek22 evet erken bencede 12-14 gün sonra falan diyorlar bende ama yinede salı günü falan yapmayı düşünüyorum belirti olarakta kasıklarımda ara ara ağrı oluyor onun dışında başka birşey yok senin var mı belirtilerin
gizemmmcns Yektek22 yinede haberleşelim aynı güne denk gelmişiz 🥰 test yaptığımda bende yazarım 🌸 inşallah güzel haberler alırız
lilyum_ gizemmmcns ayy hemen bana da at belki sizden cesaret alıp ben de yaparım. Ben de aşırı derece bel ağrısı var günlerdir. Duramıyorum ağrıdan. Adet olacak gibi de ağrım var insalalh gebelik belirtisidir
Kucuk_dunyam Canım aynı günlerimiz bende 2 gün önce dayanamayıp yaptım negatif gördüm daha erken heralde ama Salı günü bir daha yapmayı düşünüyorum sanki her gün başka bir belirti çıkıyor yada ben öyle sanıyorum 😔 inşallah pozitifi görürüz hepimiz haberleşelim 🙏
Kucuk_dunyam Kaşık ağrısı karın ağrısı baş ağrısı bu sabah da sanki midem bulanıyor gibi belki de bana öyle geliyor bilemiyorum sizin ?
Dilaralav Yektek22 ben de aynı şekilde hatta idrar testim negatif çıkınca bugün kan da verdim ama yine negatif çok üzüldüm 😔
lilyum_ Yektek22 normalde döngüm 28 gün buna bakarak 6 gün var reglime. Ama son 2 aydır gecikiyorum o yüzden tam kac gun var bilemiyorum