Zeyna27 Tugbapak82- bilemedim riskli olabilir benim doğumumla kızım arasında 26 ay olacak doğum zamanı ama sezeryan diye konuştuk
Minnaksever Tugbapak82- arası azmış ben de ssvd istiyorum ama doktor bulamadım cesaret edecek bi doktor bulmanız lazım
Tugbapak82- Minnaksever doktorumdan yana sıkıntı yok da ben korkuyorum ama çokda istiyorum bakalım öğün gelince neler olucak
Gulgul0 Tugbapak82- benim doktorum bana riskli dedi nasıl sizin doktorunuz ne dedi birde turkiyede pek mümkün değilmiş yani bu durum için sürekli başında bir doktor bir hemşire beklemesi gerekliymiş felan filan
Tugbapak82- Gulgul0 benim doktorum da çok riskli dedi bunu göze alabilir misin iyi düşün dedi eğer herşey yolunda giderse yaptırırrım baktım açılman yok sancın yok yaptıramam dışardan herhangi bir müdahale bulunamam normal doğum için dedi
Reina Gulgul0 yoo ben yaptım hiç öyle anlattığınız gibi değildi.uygun doktoru bulduktan sonra mis gibi doğuruyorsunuz
Reina Tugbapak82- evet yapabilirsiniz ama doktor araştırması için biraz geç kalmışsınız. Ben daha gebeliğimin başında bumu çok iyi araştırıp uygun doktor arayışına girmiştim
Retjza Post hakkında bilgi sahibi değilim ama bazı postlarda görmüştüm, sanırım @Reina SSVD yapmış bir hanımefendi, memnundu da. İsterseniz bir de onun dilinden dinleyin.
Tugbapak82- Reina doktorum var doktor aaraştırmıyorum senelerdir gittiğim doktor o yandan sıkıntı yok
Reina Tugbapak82- o zaman dene canm. Ben hiç pişman değilim. Hiç dikişim bile olmadı. Çocuk çıkar çıkmaz agrı hissetmeden kalkıp çocukla ilgilenmek, o kuş gibi hafiflik o kadar güzeldi ki