Hayırlı akşamlar hanımlar ilk oğlum şuan 19 aylık ve ben 32+3 haftalık gebeyim ilk oğlum sezeryan dı şimdiki oğlum da herşey yolunda bende normal yapmak istiyorum bebeğimde dönmüş ilk oğlum dönmemişdi yapabilir miyim normal doğum sizler nezaman sonra yaptınız