Figennn aysecakir Bebek bezini canim battaniye giyicek kiyafetini, anneye pijama oyle 😊 Ben isterim ki benim aldiklarimi kullanayim, bakakim sorup ogrenicem
aysecakir Figennn anladım canım evet insan kendi zevkine göre almak ister ama oradaki şartlarda imkanı olmayanlara göre gayet iyiymiş ☺️ Rabbim yardımcımız olsun inşallah hepimizin 😊🤲🏻
Bayan_melek deniz2019 beni 36. Haftada perinatoloji görecek ona gore karar verilecek bakalim su anlık normal gözüküyor kanali kapatmadığı icin... Nelere dikkat ediyosun temizlik falan yapabiliyo musun yada yürümek zorluyor mu senide
deniz2019 Bayan_melek 9. haftada şiddetli kanamam olduğu için temizlik vs yapmıyorum yürüyüşler çok fazla yoruyor ve sanırım panik atak oldm Son 3-4 hafta o yüzden artık hiç riske atmam diye düşünüyorum Belki bize de normal doğum kısmet olur 😊
fitmom Figennn biz de 33 olduk ve bı gece bacak ve kalça ağrısından uyuyamadım desem yeridir. İnşallah bundan sonra böyle olmaz. Ben çok yürüyordum bu bir haftadır yürüyemedim tekrar çok yürüyüp kendimi yormam lazım diye düşündüm
gzm22 Figennn 36+1 bel ağrısı şikayetim var tabi bebeğim aşağıda olduğu için kasığıma baskı yapıyor çok az kaldı kavuşmamıza sabır edeiyorum🤲🏻❣️
Halvaci Figennn selam bizde 34+1 gün olduk bacak aramda özel bölgenin kenarları ağrıyor onun dışında bir sıkıntı yok çok şükür perşembe günü kontrole gidecem bakalım ne dicek doktor inşallah dönmüştür normal doğum pozisyonuna
Figennn Halvaci Benimde oyle canim bacak aralari ozel bolgemin yaninda agrilar oluyo geceleri daha fazla hissediyorum. Bizimki bas asagida, insallah seninkide donmustur canim. Saglikla gelsin yavrularimiz🤲🏻🧿