Heycanligebe ben de öyleydim kalçam yüzünden yürüyemiyordum fizik tedavi uzmanına gittim kalçama bir bant yapıştırdı 3 gün kalsın sonra yine gel bir daha yapıştıralım dedi. Yine gittim 3 gün daha bantlı kaldı o sırada günde 2 kere sıcak su torbası veya havluyu ütüyle ısıtıp o bölgeye koymamı tavsiye etti. Dediklerini yaptım ve o ağrıdan eser kalmadı çok kısa bir sürede geçti. Allah razı olsun o doktordan 🙏