Eco12 Selam kızlar,14+3 teyim .Sağda bazen solda ara ara ağrılar oluyor .Çok şiddetli değil ama sanki üşütmüşüm gibi .Sizde de var mı ?Neler yaşıyosunuz ?Paylaşalım
Babyybabyyy Eco12 evet ya bende de var o. Bıçak saplanır gibi. Birde karnım kaç yemek yiyorum yemek yiyince midem bulanıyor. Sizde de öyle mi
dika Eco12 merhaba bende 14+4üm bende de sağ da genelde ağrı oluyor parol içiyorum yoksa asla uyuyamam birde midem de yanma mi desem ağrı mi desem oluyor bol içmekten başka birşey elimden gelmiyor sırt ağrım da fazla var
Alyask Eco12 bende 14 haftalığım aynı dedıgınız gibi bıçak gibi sızı girip çıkıyor özellıkle sabahları . Cinsıyet ogrendınız mı ☺️
Eco12 @Babyybabyyy ay evet acıkınca duramıyorum anında yemem lazım .Açken bulanıyo gibi oluyor he bir de yemekten hemen sonra su içme .O yapıyo mide bulantısı canım
dika Yasss11 aynen öyle beni mahvetti nasıl geçer bilmiyorum salı doktor kontrolüm var doktora soylicem ne vercek bakalım
Eco12 @Yasss11 kız ,erkek fark etmez tabii de insan merak ediyor 😀🥲Burada da herkese sordum bir kısım erkek bir kısım kız dedi baha