sispsmnr ay hemde ne zor bu senede fazla sicak sanki allah yatdimciniz olsun butun evi serinletmeye calisioz bizde yoksa bacaklarimdan yatamiom ben aksam kaynanamda vantilatorun dibinde fenalik gecirdim resmen ya evden cikmican don atlet oturcan valla Ekim kasim biraz daha ferahlariz o zamana dogar bebiler hayirlisiylaa