Ben sıcak diye ağlıyorum ya 🥲 evde klima yok . İş yerinde klima altında olsamda fayda etmiyor . Evdeyken 3-4 kere duşa giriyorum yetmiyor . Ağlıyorum ya resmen sıcak diye. 32 haftalığım . Allahtan bebeğin eşyalarını falan hallettim. Sadece valiz hazırlanacak. Ağustos ayı nasıl geçecek bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun